A.N.I.A.R. - “Numai impreuna vom reusi !”

Asociatia Nationala a Instructorilor Auto din Romania. Str.Horia Macelariu, Nr.23-25, Sector 1, Bucuresti, Tel : 0722.748.647; Fax: 0318.155.806; E-mail: dmarciulescu50@yahoo.com


    REMEMBER - iunie 2009 "A inceput o campanie de "mazilire" a instructorilor auto independenti"

    Distribuiţi
    avatar
    Kramer

    Mesaje : 74
    Puncte : 144
    Data de inscriere : 11/03/2010

    REMEMBER - iunie 2009 "A inceput o campanie de "mazilire" a instructorilor auto independenti"

    Mesaj  Kramer la data de Dum Apr 18, 2010 7:17 pm

    Nu stiu daca va mai aduceti aminte dar in plina campanie de "..... "mazilire" a instructorilor auto independenti.....", se faceau declaratii de genul :..."ca se doreste controlarea mai eficienta a instructorilor independenti"...cand de fapt se urmarea ..."de fapt se doreste inlaturarea noastra....", sau "Am ajuns la concluzia ca singurul control care se doreste este asupra numarului de instructori independenti, nu asupra calitatii si profesionalismului instructorului in general...Pai bine moncher ce facem aruncam pilotul din avion ca sa mai castigam inaltime ?, sau..."se pare ca nimeni nu intelege: un instructor auto independent face acelasi lucru ca un instructor angajat, in aceleasi conditii, diferenta fiind numai calitatea de proprietar al masinii. Scoala nu are cum sa ma controleze, daca sint angajat, pentru ca nu merge cu mine in masina... Independentii platesc si ei taxe si impozite (intre 250 - 500 lei/trimestru - finante plus sanatate - pentru impozit la norma de venit).
    Nu s-a pus niciodata problema ca de 30 de ani nu s-au schimbat conditiile de scolarizare (30 ore de conducere practica), tinand cont ca traficul este poate de 30 de ori mai aglomerat. Nu spune nimeni nimic despre scolile de soferi care au scolarizat si au pretestat persoane inexistente sau care "stimuleaza" instructorul sa „fure" prin salariul mic si prin urmatorul aspect: patronul scolii ofera instructorului 25 lei/sedinta (100 min.)... In acesti 25 lei este inclusa benzina, respectiv, motorina si ce ramine sint banii instructorului, acesta este astfel "stimulat" sa puna mai putina benzina. Un instructor independent, daca face asa ceva, ramine fara elevi si ii "moare" afacerea imediat. In schimb, scoala nu pateste la fel, pentru ca elevii vin la secretariat, sint atrasi de preturile mici afisate in reclamesi nu stiu ca de fapt va face, in loc de 100 minute, numai 80, nu stiu ca la pretul de 600 lei cu benzina inclusa se mai adauga aproximativ 50 lei pentru examen, aproximativ 200 lei pentru fisa de scolarizare si astfel pretul scolarizarii sare de 700 lei.
    In concluzie, riscind sa fiu subiectiv, consider ca aliniatul 4 din art. 48 indice 14 este un abuz, un instructor independent fiind la fel de competent si profesionist ca unul angajat, prin prevederea celor 3 ani de fapt urmarindu-se imbogatirea patronilor de scoli de soferi. Aliniatul 1, prin introducerea acelor mentiuni cu privire la autorizarea independentilor, este de asemenea un abuz, din aceleasi motive.
    Daca se vrea profesionalizarea instructorilor, ar trebui ca toti instructorii sa fie independenti nu sa "functioneze" toti dupa aceleasi reguli.

    Instructorul face scoala, nu invers."

    sursa , Ziarul de Iasi 22.06.2009

      Subiecte similare

      -

      Acum este: Sam Iul 22, 2017 2:48 am