A.N.I.A.R. - “Numai impreuna vom reusi !”

Asociatia Nationala a Instructorilor Auto din Romania. Str.Horia Macelariu, Nr.23-25, Sector 1, Bucuresti, Tel : 0722.748.647; Fax: 0318.155.806; E-mail: dmarciulescu50@yahoo.com


    Stimati Colegi

    Distribuiţi
    avatar
    Admin
    Admin

    Mesaje : 101
    Puncte : 284
    Data de inscriere : 07/03/2010
    Varsta : 66
    Localizare : Bucuresti

    Stimati Colegi

    Mesaj  Admin la data de Vin Noi 19, 2010 4:10 pm

    Stimati colegi,
    instructori auto, profesori de legislatie rutiera si patroni de scoli,

    Va trimit atasat "Invitatia", "Programul simpozionului" si cele doua
    "Informari" prezentate de mine la "Simpozionul' la care am fost invitat si
    participat, asa cum rezulta din aceste documente.
    Va informez ca in afara intalnirilor pe care le avem saptamanal la MTI-CDS
    pe "proiectul legii transporturilor rutiere", in curand, maximum 2 saptamani
    vom avea intalniri si discutii pe "proiectul de modificare al OMTI
    nr.1019/2009" la care ARR lucreaza deja.
    Va solicit, sa-mi trimiteti propunerile dvs., daca aveti, pentru a avea timp
    sa le centralizez si sa le depun la momentul potrivit.
    Daca nu trimiteti, inseamna ca sunteti multumiti si modificarile se vor face
    numai in favoarea "grupurilor de interese".
    Eu mi-am facut datoria sa va anunt din timp si va solicit, sa va implicati
    acum, nu dupa ce va fi prea tarziu, cand nu se va mai putea face nimic.
    Mai am rugamintea la dvs, judetele care nu mi-ati trimis "tabelele" care vi
    le-am solicitat, sa le trimiteti cat mai repede, deoarece va trebui sa facem
    uz de ele pentru a obtine ceea ce dorim, adica sa demonstram ca suntem mai
    multi decat ei, adica Cascaval, Stefanescu s.a.
    In speranta ca ati inteles situatia si ca sunteti direct interesati, astept
    propunerile dvs si bineinteles comentarii pe aceasta tema.

    Cu stima,
    Dumitru MARCIULESCU
    Presedinte ANIAR
    avatar
    Kramer

    Mesaje : 74
    Puncte : 144
    Data de inscriere : 11/03/2010

    Re: Stimati Colegi

    Mesaj  Kramer la data de Lun Noi 22, 2010 3:01 pm

    Imi permit sa fac o remarca la faptul ca simpozionul a avut loc pe 18.11.2010 si anuntul este facut pe 19.11.2010. Este vreo greseala sau am vazut bine ?
    De asemenea imi permit sa comentez faptul ca mai rau decat OMTI 1019 nu vad ce s-ar mai putea intampla, asa ca orice propunere o consider de prisos. Daca azi mai vorbim de dosare , acte, permise, fise medicale false vizavi de cazul Dambovita inseamna ca ne-am agitat degeaba, legea 218 facuta de mantuiala care se vede clar ca nu functioneaza si ca nu a speriat pe nimeni, nu a facut decat sa-i elimine si sa limiteze dreptul la munca a celor care erau corecti, acestia din urma dandu-se la o parte devenind incomozi pentru cei care derulau si mai deruleza inca afaceri dubioase in acest domeniu, ....de fapt s-au deschis mai larg acele portite numai de ei stiute..!!!!
    avatar
    Admin
    Admin

    Mesaje : 101
    Puncte : 284
    Data de inscriere : 07/03/2010
    Varsta : 66
    Localizare : Bucuresti

    Re: Stimati Colegi

    Mesaj  Admin la data de Lun Noi 22, 2010 6:34 pm

    Stimati colegi,

    Invitatia de participare la Simpozion si programul Simpozionului au fost primite de mine, evident, cu cateva zile inainte de 18.11.2010.
    Daca le postam inainte de ziua desfasurarii, nu va puteam spune mai nimic si atunci am preferat sa le postez pe 19.11.2010 cu mai multe informatii.
    In concluzie, "postarea" s-a facut pe 19.11.2010 si nu "anuntul" de a participa la Simpozion.
    In ceea ce priveste faptul, ca "mai rau de atat nu se poate", adica cu L.218 si OMTI 1019, asa cum au aparut si cum sunt aplicate, va inselati amarnic, pentru ca nu stiti si nu sunteti informati, ce "surprize" au pregatit ARR-ul si "federatiile patronale" in proiectul de completare si modificare al OMTI. 1019 si in proiectul Legii unice al transporturilor rutiere, unde sunt incluse si scolile de conducatori auto.
    Unii dintre dvs., v-ati vandut masinele personale la o scoala de soferi si v-ati angajat la acestea in speranta, ca dupa un timp veti indeplini conditiile sa deveniti IAA- PFA.
    Este posibil sa asteptati mult si bine, atat dvs. cat si alti colegi care au procedat la fel ca dvs.
    De ce ?, Ce surprize vor fi ? etc.
    Se stie foarte bine, ca "EU" sunt cel care am facut demersuri si m-am zbatut pentru instructorul independent, atestat , autorizat, asa cum am reusit in 2006 sa-l introduc in "Regulament" prin art.29/3, deci redindu-le dreptul la munca la cateva mii de oameni.
    Oameni(instructori auto autorizati) care muncesc cu drag si spor si nu-i intereseaza soarta lor, in viitor.

    Am facut apel in toate judetele, inca din vara, sa trimita "tabelele" respective sa se organizeze in filiale ale ANIAR-ului, care este singura organizatie profesionala la nivel national ce reprezinta cu adevarat interesele instructorilor auto, profesorilor de legislatie rutiera si scolilor de soferi cu care acestia colaboreaza.
    Nu au raspuns apelului meu inca toate judetele, unele fiind preocupate sa infiinteze pe plan local diferite asociatii sau sindicate locale, dar fara sa gandeasca, cine-i reprezinta la Bucuresti, in C.D.S. si altele.
    Am facut apel chiar aici pe forum, ca fiecare sa faca ceva pe ultima suta de metri, sa trimita propuneri, sa comenteze pe tema respectiva si vedeti cata indolenta si nepasare este din parte unora.
    Va avertizez, ca timpul ramas pana la "surpriza cea mare" nu mai este mult.
    Daca "EU" nu voi avea "tabelele" si documentele solicitate, s-ar putea sa nu mai sustin cauza IAA - PFA, si asa am fost singurul si inca mai sunt, am dovedit cu documente timp de 4 ani, care am redat dreptul la munca IAA-PFA, m-am implicat si le-am aparat interesele.
    Nu uitati, ca sunt membru titular in CDS-MTI din partea UNPR si sunt cel mai informat dintre dvs. in privinta tuturor proiectelor de acte normative si nu numai.
    Se doreste, ca instructorul si profesorul sa nu mai aiba alt servici si sa faca intructaj numai ca angajat la o scoala de soferi, nu dupa ora de program a unui alt servici, cand deja este obosit, randamentul scazut si rezultatele sunt nesatisfacatoare.
    De asemenea, sa dispara IAA-PFA, adica sa se desfasoare activitatea de scolarizare auto numai ca Societate comerciala, vor fi scoli de soferi cu o masina.
    Ori, cine isi va permite sa-si faca scoala de soferi cu o masina, cand stim cu totii ca aceasta costa cel putin o suta de mil. vechi.
    Bine, o infiintezi, dar cand amortizezi investitia cu criza economica si de elevi existenta ?
    V-am dat doar doua exemple si sunt cele mai importante, chiar vitale pentru unii, insa mai sunt si altele.
    Nu uitati, ca sa fiti informati trebuie mai intai sa fiti organizati, sa sustineti moral si material organizatia, care doriti sa va reprezinte interesele.
    N-ati facut asta pana acum, desi ati beneficiat de munca altora depusa in spijinul fiecaruia dintre dvs.
    Treziti-va pana nu este prea tarziu !


    Cu dezamagire si indignare,
    Dumitru MARCIULESCU,
    Presedinte ANIAR



    Ultima editare efectuata de catre Admin in Mier Dec 01, 2010 12:18 am, editata de 4 ori
    avatar
    Kramer

    Mesaje : 74
    Puncte : 144
    Data de inscriere : 11/03/2010

    Re: Stimati Colegi

    Mesaj  Kramer la data de Mar Noi 23, 2010 1:07 pm

    "Se doreste, ca instructorul si profesorul sa nu mai aiba alt servici si sa faca intructaj numai ca angajat la o scoala de soferi, nu dupa ora de program a unui alt servici, cand deja este obosit, randamentul scazut si rezultatele sunt nesatisfacatoare.
    De asemenea, sa dispara IAA-PFA, adica sa se desfasoare activitatea de scolarizare auto numai ca Societate comerciala, vor fi scoli de soferi cu o masina."

    ..Sunteti de acord cu mine ca acestea sunt niste aberatii? Pai daca eu lucrez dupa amiaza de la ora 14 la ora 22 cine ma poate impiedica sa fac doua sedinte de conducere de la ora 08 la ora 12 dupa ce-mi servesc cafeluta de dimineata , cum ? tocmai acum cand se pune problema maririi normei de lucru de la 8 la 12 ore ? Eu inteleg unde doriti sa bateti, sau S.C.-uri cu 200 lei capital social, pai ce facem ne intoarcem de unde am plecat ? Sunt multi pe acolo pe sus care nu-si justifica indemnizatia si atunci de ce sa nu dea si ei cate o "duma" care mai tarziu sa-i poarte numele, daca nu il pomenim de bine macar de rau, nu ?.....Partea mai tragica este ca propunerile care la un moment dat ajung sa fie puse in aplicare sub forma unor legi sau ordonante nu sunt studiate indeajuns in ceea ce priveste impactul negativ pe care acestea il pot avea asupra domeniului de aplicare, ele sunt alcatuite din dorinta de a rezolva pe moment o situatie sau ..., mai nou , de a favoriza activitatea unor societati comerciale a clientelei politice, sper ca nu e cazul sa mai pomenesc despre ce S.C.-uri este vorba ( cazul softul, legea 218, ordonanta 1019, etc....), nimic din ce am scris aici nu este inventat de mine,daca cineva doreste sa se convinga poate deschide linkurile aferente topicurilor "CURAT MURDAR" s.a.m.d. Ei... ? cam asta e ..viata pute... dragi colegi ! study

    Continut sponsorizat

    Re: Stimati Colegi

    Mesaj  Continut sponsorizat


      Acum este: Vin Iul 28, 2017 6:54 pm